tirsdag den 29. november 2011

Mit hovedbrug blev løst med en kørestol som del af min collage

Denne gang er det collager som står på skemaet. Det har givet noget hovedbrug men nu har jeg fundet løsningen. Den kommer til at handle om forskellige udgaver af en moderne elscooter og på nettet har jeg fundet både handicapscooter og mini scooter. Der er nogle gode billeder og informationer om, hvad der er godt ved en kørestol, som jeg godt kunne bruge i de beskrivelser, som bliver en del af collagen.

Det var lige før, at jeg havde bestilt en elscooter til min mormor, da jeg så hvor billig den var og hun kunne virkelig bruge en handicapscooter, så den må jeg lige overveje. Den perfekte julegave findes ikke men det er tæt på med denne scooter og det bedste er at jeg også kan bestille scooter dele til denne gode og meget moderne mini scooter, som jeg også har fundet online.

Så kunne hun også komme af med sin gamle kørestol og jeg kunne få alle de billeder jeg har brug for samt købe nogle scooter dele så jeg har nogle gaver også fremadrettet. Det har både løst mit hovedbrug om hvordan jeg skulle få løst mine opgaver og så har jeg også gaveideer til det næste år eller to i hus til mig selv og resten af familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar